Tuesday, November 3, 2009

Still raining.. / Ακόμα βρέχει..

.. and so my blog begins in stormy weather. I woke up this morning resolved to get this thing up and running and to do my first outdoor sketches and wouldnt you know it.. it's been raining cats and dogs all day in sunny Greece. Yet I did manage to do a couple this afternoon sitting in my car with the windshield wipers going.

..και έτσι ξεκινάει το μπλογκ μου με βροχές και καταιγίδες. Ξύπνησα σήμερα το πρωί αποφασισμένη να το δημιουργήσω και να κάνω τα πρώτα μου εξωτερικά σκίτσα και βέβαια.. ρίχνει καρεκλοπόδαρα όλη μέρα από το πρωί στην ηλιόλουστη (όπως μας ξέρουν όλοι) Ελλάδα. Κι όμως, κάτι κατάφερα τo απόγευμα μέσα από την ζεστασιά του αυτοκινήτου μου και με τους υαλοκαθαριστήρες να δουλεύουν.




View of the Rio Antirrio bridge just before it started pelting down again.
Θέα της γέφυρας Ρίου- Αντιρρίου πριν ξαναπιάσει μπόρα.





View of the Rio - Antirrio bridge from the ferry dock.. plus bit of the fort.
Θέα της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου από την προβλήτα.. με λιγάκι από το κάστρο.

If the fishermen had their way they'd be standing over my shoulder. I'm convinced one of them was tempted to peer through the car window. Sketching from the comfort and privacy of ones car is highly recommended!

Εάν οι ψαράδες μπορούσαν θα στεκόντουσαν πίσω μου. Είμαι βέβαιη πως ο ένας είχε μπει στον πειρασμό να κοιτάξει μέσα από το παράθυρο. Σκετσάροντας μέσα στην άνεση του αυτοκινήτου συνιστάται ανεπιφύλακτα.

No comments:

Post a Comment